Linda Marie Grapenborn 10/7 1984-13/7 2003 R.I.P



Idag är det åtta år sedan du somnade in. Det känns så länge sedan men ändå som i går. Vi saknar dig så enormt mycket och din plats i vår familj är så tom. Vi ser dina vänner bilda familjer nu och det känns så orättvist att du inte är här och har din lilla Philip som du önskade att du skulle få. Kommer du ihåg? Du ville ha en liten mulatt kille som skulle heta Philip.



Minnesannonsen som var införd i Norrköpings Tidningar lördagen den 12 mars 2011.



Rosen till vår älskade dotter Linda.



Så mycket känslor, så mycket sorg, så mycket saknad.



Pernilla, Lindas bästa vän och "syster" hade varit på minneslunden innan oss. Det värmde verkligen att se hennes ros och läsa kortet. Mitt i allt det svåra kände vi glädje över att du tänker på henne.



Det kom en ängel till vårt hus en natt
Hon gav oss visdom, och en dyrbar skatt.
Med kärleksfulla händer, vår kind hon smekte ömt.
Hon viskade som vinden, som om vi hade drömt.

Låt alla tårar torka för ert barn i natt.
Tänk att tiden hon var nära är en livets skatt.
Jag lovar att vi vårdar henne ömt tills det är tid,
för er att åter mötas och själarna får frid.


Till livet Du kom från livet Du gick
Du såg på oss för ett ögonblick
Varför Du vände vi söker ett svar
För alltid ska minnet av Dig finnas kvar



 Var inte ledsen lilla mamma
jag var tvungen att gå.
Den dagen hände det och då
orkade mitt hjärta inte slå.

Älskade pappa
mitt liv blev så kort.
Ta hand om varandra
när jag flyger bort.

Jag vet att ni gråter
och det finns ingen tröst.
Men lyssna till ert hjärta
och ni kan höra min röst.

Jag finns inte bland er
men jag finns ändå.
Jag hör era böner
och jag älskar er så.



Jag har varit med om dig -
Jag kan aldrig förlora dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0